In Langres

12 juli 2014 - Langres, Frankrijk

Eindelijk weer internet.

na de regenachtige start ben ik de volgende dag in Verdun aangekomen.

de dag erna vroeg gestart en met een aantal Belgen gelijk op gereden.

later op de dag Haije uit Haren ontmoet en ruim 100 afgelegd.

op een kleine camping komen we Albert en zijn vrouw tegen, die zijn Lotus Seven naar hun huis in de Cevennen rijdt. Ook zij kennen natuurlijk de hele familie Van der Kooij.

een genoeglijke avond in het restaurant in het geboortedorp van Jeanne d' Arc was het gevolg.

zaterdag (vandaag) vertrokken en na een grauwe dag en pittige tocht zijn we in Langres aangekomen, waar zowaar de zon begint te schijnen.

Nu uitgebreid aan de maaltijd.

1. Zusje:
    12 juli 2014
    Stoer dat je toch hebt doorgezet! En vlgs mij begint nu het echt leuke deel, het is misschien niet allesbepalend maar de zon erbij maakt het rijden m.i. toch wel een stuk aangenamer en de wereld mooier xx
  2. Velo:
    13 juli 2014
    Hopelijk ben je inmiddels op dreef en weer aan het zadel gewend (..) de volgende kilometers gaan dan steeds makkelijker, zeggen wij vanuit onze luie stoel...:)) succes!!